Sabtu, 17 Disember 2011

* bintang-bintang di sebalik hujan....*

bismillahirrahmanirrahim...

malam ini begitu indah.. bintang.. bulan.. segala-galanya menceritakan tentang Allah.. pandang mana-mana pun, mesti nampak Allah...

sepanjang kehidupan hamba ini, ya Allah.. pelbagai ujian buat hamba... dari hamba kcil hingga saat dan ketika ini.. setelah hamba menembusi fantasi dan menemui realiti, rupa-rupanya ujian adalah bagaikan bintang-bintang di malam hari yang tidak terlihat dek hujan yang amat lebat....

ya Allah.. semoga, bintang-bintang yang indah lagi bersinar menerangi hidupku selepas nie...

sesungguhnya ya Allah.. tiada siapa yang mampu menggantikan tempat-Mu dihati nie..
setiap saat hati ini berbisik-bisik bertanyakan khaba-Mu dihatiku....

ya Allah..
kadangkala aku kepenatan menunggu bintang-bintang itu,..
namun,,..
aku pasti janji-Mu buat ku ini....



ya Allah...
penat aku menakung titisan hujan yang makin lebat ini..
jangan biarkan bah yang bakal menantiku..

ya Allah...
air mata ini bukan untuk hujan..
tapi..
hanya buat bintang yang telah lama aku tunggu...
kebasahan di dalam hujan yang makin rancak..
bagaikan melodi yang mengalunkan suasanaku..



ya Allah...
peluk lah aku dengan rahmat-Mu..
payungilah aku dengan kasih sayang-Mu..


terima kasih Allah kerana sentiasa dihatiku...


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 ulasan:

Catat Ulasan

~ beRsyuKurLah

~ tik tok tik tok ~

Daisypath Anniversary tickers