Isnin, 19 Disember 2011

;; bicara hati ;;

bismillahirahmanirrahim...

sesungguhnya hati ini meindui seseorang..
namun dia tiada lagi di sisi..
=(

apabila kita gembira, ramai yang mengelilingi kita dan bersama untuk menghiburkan kita.. namun di sebalik gelak ketawa itu.. ada hati yang sedang menangis..


ya Allah.. ambil lah hati ini.. gembirakan dia,.. yea,..??


kadangkala aku biarkan hati ini selalu menangis agar aku merasai kemanisan saat aku mampu tersenyum..=)



kalau mek masih ada, mesti masa-masa nie kak duk borak2 dengan mek,kan? 

aku kehilangan orang yang aku sayang.. aku cuba kongsikan perasaan ini dengan insan lain namun.. mereka hanya memahami buat seketika sahaja,.. kemudian aku terus menyendiri.. Allah banyak ajar aku untuk berdikari.. aku hanya mampu bemonolog dengan diri sendiri.. 

ya Allah, KAU berikanlah jodoh yang paling istemewa buat hatiku yang kekosongan ini agar terisi kasih sayang yang aku telah 'hilang'...
semoga kita bertemu di Syurga yea, mek..

hope my first drop of tear is the right one.. hope so........

"yang penting,aku masih ada Allah.."





Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 ulasan:

Catat Ulasan

~ beRsyuKurLah

~ tik tok tik tok ~

Daisypath Anniversary tickers