Ahad, 26 Februari 2012

bismillahirrahmanirrahim...

alhamdulillah.. aku masih dipelihara oleh Allah dalam iman dan islam..
namun iman.. kadangkala menaik dan menurun.. itu adalah sunnatullah bagi setiap makhluk yang bernama manusia.. seperti juga aku..

merefleksi diri yang masih terkontang-kanting memerlukan-Nya.. dalam setiap nafasku... ya Allah.. berikan kekuatan buatku....




I.M.A.N
hmmm...
dimanakah aku disisimu, ya Allah....
ujian yang engkau berikan padaku hanya sedikit sekali yang aku dapat tempuhi.. belum sampai tahap iman yang sebegitu, ya Allah...

ampunkan aku..
ampunkan aku..
ampunkan aku...

~hamba yang sentiasa berdosa~
~ FF08 ~


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 ulasan:

Catat Ulasan

~ beRsyuKurLah

~ tik tok tik tok ~

Daisypath Anniversary tickers