Selasa, 7 Februari 2012

saya tak tahu

bismillahirrahmanirrahim...

hari ini saya baru sampai dari kelantan. balik sempena cuti maulidur rasul dan thaipusam. bila sampai rumah sewa hari ni, rasa cam ada jea yang tak kena. hati masih lagi kat kota bharu, kelantan. seriously..... huh! entah  kenapa.. mungkin kasih sayang yang di asai selama di kampung halaman amat saya rasai. walaupun sekejap, tapi amat bemakna. sempat lagi driv gi pasar borong wakaf che yeh. umie pun ikut sekali. hmm... RINDU. RINDU. saya rindu semua orang. hurm.. sabar yea,, bulan depan balik lagi.. umie dah awal2 tempah tiket. heheee.. alhamdulillah, segalanya berjalan baik..



sepanjang berada di sini, perasaan kasih sayang tu lain skit,,.. kasih keluarga segala-galanya. ya Allah... penat nya rasa perasaan macam nie,... rasa nak semua orang ada kat sebelah. namun, aku harus kuatkan diri. 2 tahun jea lagi. =(

semoga nya segala2 nya terbaik yea, Allah...... terima kasih, ALLAH.. sayang Allah sangat-sangat..

~ FF08 ~


Free Template Blogger collection template Hot Deals BERITA_wongANteng SEO theproperty-developer

0 ulasan:

Catat Ulasan

~ beRsyuKurLah

~ tik tok tik tok ~

Daisypath Anniversary tickers